administrator
na początek roku

Podsumowanie działalności klubu w 2015 roku

Postanowiliśmy podsumować i przedstawić w skrócie miniony, 2015 rok, obfitujący w wiele inicjatyw i wydarzeń w życiu Klubu Integracji Europejskiej i jego Członków.

To, co dla nas najważniejsze:

- do klubu przystąpiło 65 nowych firm, co daje średnio ponad 5 firm miesięcznie! Nowe firmy, ale i te z dłuższym stażem miały możliwość wzięcia udziału w licznych spotkaniach organizowanych przez Klub Integracji Europejskiej.

I tak od początku 2015 r. zorganizowaliśmy:

- 9 spotkań z cyklu „poranna kawa z ekspertem”,

- 6 kolacji biznesowych, w tym: kojarzenie ofert gospodarczych, bal karnawałowy i spotkanie świąteczne.

Dwukrotnie odbyły się Gale Akademii Dobrego Stylu, podczas których wręczyliśmy statuetki Gracja: Jolancie Kwaśniewskiej, Katarzynie Dowbor, Lidii Popiel, Grażynie Wolszczak, Halinie Frąckowiak, Urszuli Dudziak i Grażynie Szapołowskiej, a które zgromadziły łącznie ok. 800 gości.

Ogromną frekwencją, bo ok. 1400 gości cieszyła się doroczna Letnia Gala Przedsiębiorców, która tradycyjnie odbyła na Rancho pod Bocianem.

Byliśmy też organizatorem 7 wernisaży artystycznych w ramach klubowej Akademii Kultury i Sztuki.

Patronaty

Jako klub i magazyn „przedsiębiorcy@eu” objęliśmy swoim patronatem i zaprosiliśmy do udziału naszych klubowiczów w ok. 40 wydarzeniach biznesowych, gospodarczych, szkoleniowych czy kulturalnych, w tym m.in. konkurs Teraz Polska, Przedsiębiorstwo Fair Play, targi Warsaw Moto Show 2015 czy festiwal kina rosyjskiego „Sputnik nad Polską”. Kolejny raz byliśmy partnerami konkursu „Wiktoria – znak jakości przedsiębiorców”, w którego kapitule obok m.in. prezesa banku Pekao S.A. czy ERGO, zasiada m.in. prezes Barbara Jończyk.

Wyjazdy

W trakcie minionego roku zaprosiliśmy też naszych klubowiczów na wyjazd na targi China Homelife Show 2015 w Poznaniu oraz na wyjazd szkoleniowo-integracyjny do Hotelu Jabłoń Lake Resort na Mazurach.

Nowy cykl spotkań

Pod koniec roku, spotkaniem w siedzibie firmy Mushchelka Sp. z o.o., rozpoczęliśmy cykl „klubowicze-klubowiczom”, który zamierzamy kontynuować i zachęcać do jego organizacji kolejne firmy członkowskie.

Magazyn „przedsiębiorcy@eu”

Od początku 2015 roku nasz magazyn ludzi biznesu „przedsiębiorcy@eu” trafił do sprzedaży w sieciach Empik, Relay i Inmedio, przez co z klubowego - stał się ogólnopolskim magazynem dla przedsiębiorców, zauważanym na rynku przez firmy, instytucje i organizacje zewnętrzne.

To wszystko zrealizowaliśmy i jesteśmy z tego dumni, jednak nie zamierzamy na tym poprzestawać, ale cały czas rozwijać wachlarz możliwości i kontynuować nasze działania w 2016 roku i kolejnych latach, po to, aby nasi klubowicze mieli jak najwięcej okazji sprzyjających nawiązywaniu relacji międzyludzkich, bo wierzymy, że są one motorem relacji biznesowych.