administrator
15 - 17 września

China Expo Poland po raz szósty w Warszawie
klub kolejny raz patronem targów

W obszernych, przypominających lotniczy hangar halach Centrum MT Polska przy ulicy Marsa w Warszawie swoją ofertę zaprezentują wystawcy, którzy przybędą tam prosto z Chin. Ale będą też  firmy chińskie już w Polsce obecne, a także firmy polskie (dlaczego, o tym dalej). Jak zawsze ciekawa powinna być część konferencyjna, poświęcona specyfice kontaktów biznesowych z państwem Środka. Po raz kolejny jako klub objęliśmy je swoim patronatem. W tym roku targi odbędą się pod nową, dwuczłonową nazwą, jako China Expo – China Brand Show Poland i w nieco zmienionej formule.


China Expo Poland 2016, zajrzyj na stronę targów

 

China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie będzie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z ponad 200 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. Na stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. produkty oświetleniowe, materiały budowlane i osprzęt, systemy alarmowe oraz zabezpieczeniowe, elektronika, wyposażenie wnętrz – w tym kuchni i łazienek, artykuły gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki.

 

Wsparcie dla polsko – chińskiego biznesu

 

Z myślą o rodzimych przedsiębiorcach, podczas VI edycji targów zostanie zorganizowany osobny sektor usług dla biznesu polsko-chińskiego. Dedykowany jest on jest firmom związanym z rynkiem Dalekiego Wschodu, oferującym m.in. usługi prawne, consultingowe, spedycyjne, logistyczne, finansowe, telekomunikacyjne oraz tłumaczeniowe. W sektorze będą mogły zaprezentować swoją ofertę również szkoły językowe prowadzące kursy języka chińskiego, a także producenci biżuterii, kamieni szlachetnych – w tym bursztynów, a także wyrobów skórzanych.

 

Bogaty program konferecji 

 

Zawsze ciekawa jest także część konferencyjna. Dużo się podczas niej można dowiedzieć nie tylko o przepisach, w tym oczywiście tych celnych, ale także o różnej od naszej kulturze biznesowej. Choćby o zasadach prowadzenia negocjacji z naszym chińskim partnerem. Pozwoli nam ta wiedza też uniknąć grubych nieraz niezręczności, jak wręczenie jako prezentu zegarka. Prezenty są jak najbardziej dopuszczalne (nawet mile widziane), ale prezent w postaci zegarka tradycyjnie odczytywany jest jako życzenie obdarowanemu nim rychłej śmieci. To tylko przykład, pokazujący jednak, że ta wiedza może być przydatna.

 

I liczne atrakcje dla zwiedzających

 

A poza tym odbędzie się pokazowy turniej gry w go, będą też warsztaty, podczas których będzie można samemu poznać zasady tej tradycyjnej chińskiej gry. Tradycyjnie już zorganizowane zostaną pokazy i degustacje chińskiej kuchni, a także będzie można nauczyć się paru przydatnych chińskich zwrotów.

 

*** 

 

Wszystkie szczegóły dotyczące samych targów, programu konferencji, a także wydarzeń towarzyszących, znajdziemy na stronie China Expo Poland. Umieszczono tam również relacje z poprzednich edycji Expo. Rejestracji najlepiej dokonać online, będzie nie tylko szybciej, ale i ułatwi organizatorom zaaranżowanie dla nas spotkań z wystawcami.

 

więcej na: www.china-expo.pl

 

czwartek 15 września, godzina 10.00 – 17.00

piątek 16 września, godzina 10.00 – 17.00

sobota 17 września, godzina 10.00 – 16.00

 

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska,

Warszawa, ul. Marsa 56c

dojazd, parking

 

 

Wstęp na targi jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji on-line, na stronie targów (co polecamy) lub na miejscu w czasie targów. Płatny jest natomiast parking.

 

rejestracja online

 

 

China Expo China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa odbywająca się od 2011 roku. Od pierwszej edycji (ta jest już szósta) obejmowana patronatem naszego klubu. W tym roku w jej organizację włączyło się chińskie Ministerstwo Handlu. Wśród patronów honorowych znajdują się m.in. Ministerstwo Rozwoju, Polska Izba Handlu, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych czy Polski Komitet Narodowy Międzynarodowej Izby Handlowej. 

 

 

Magazyn przedsiębiorcy