China Expo Poland po raz szósty w Warszawie
klub kolejny raz patronem targów
W obszernych, przypominających lotniczy hangar halach Centrum MT Polska przy ulicy Marsa w Warszawie swoją ofertę zaprezentują wystawcy, którzy przybędą tam prosto z Chin. Ale będą też firmy chińskie już w Polsce obecne, a także firmy polskie (dlaczego, o tym dalej). Jak zawsze ciekawa powinna być część konferencyjna, poświęcona specyfice kontaktów biznesowych z państwem Środka. Po raz kolejny jako klub objęliśmy je swoim patronatem. W tym roku targi odbędą się pod nową, dwuczłonową nazwą, jako China Expo – China Brand Show Poland i w nieco zmienionej formule.
China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie będzie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z ponad 200 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. Na stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. produkty oświetleniowe, materiały budowlane i osprzęt, systemy alarmowe oraz zabezpieczeniowe, elektronika, wyposażenie wnętrz – w tym kuchni i łazienek, artykuły gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki.
Wsparcie dla polsko – chińskiego biznesu
Z myślą o rodzimych przedsiębiorcach, podczas VI edycji targów zostanie zorganizowany osobny sektor usług dla biznesu polsko-chińskiego. Dedykowany jest on jest firmom związanym z rynkiem Dalekiego Wschodu, oferującym m.in. usługi prawne, consultingowe, spedycyjne, logistyczne, finansowe, telekomunikacyjne oraz tłumaczeniowe. W sektorze będą mogły zaprezentować swoją ofertę również szkoły językowe prowadzące kursy języka chińskiego, a także producenci biżuterii, kamieni szlachetnych – w tym bursztynów, a także wyrobów skórzanych.
Bogaty program konferecji
Zawsze ciekawa jest także część konferencyjna. Dużo się podczas niej można dowiedzieć nie tylko o przepisach, w tym oczywiście tych celnych, ale także o różnej od naszej kulturze biznesowej. Choćby o zasadach prowadzenia negocjacji z naszym chińskim partnerem. Pozwoli nam ta wiedza też uniknąć grubych nieraz niezręczności, jak wręczenie jako prezentu zegarka. Prezenty są jak najbardziej dopuszczalne (nawet mile widziane), ale prezent w postaci zegarka tradycyjnie odczytywany jest jako życzenie obdarowanemu nim rychłej śmieci. To tylko przykład, pokazujący jednak, że ta wiedza może być przydatna.
I liczne atrakcje dla zwiedzających
A poza tym odbędzie się pokazowy turniej gry w go, będą też warsztaty, podczas których będzie można samemu poznać zasady tej tradycyjnej chińskiej gry. Tradycyjnie już zorganizowane zostaną pokazy i degustacje chińskiej kuchni, a także będzie można nauczyć się paru przydatnych chińskich zwrotów.
***
Wszystkie szczegóły dotyczące samych targów, programu konferencji, a także wydarzeń towarzyszących, znajdziemy na stronie China Expo Poland. Umieszczono tam również relacje z poprzednich edycji Expo. Rejestracji najlepiej dokonać online, będzie nie tylko szybciej, ale i ułatwi organizatorom zaaranżowanie dla nas spotkań z wystawcami.
więcej na: www.china-expo.pl
czwartek 15 września, godzina 10.00 – 17.00
piątek 16 września, godzina 10.00 – 17.00
sobota 17 września, godzina 10.00 – 16.00
Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska,
Warszawa, ul. Marsa 56c
Wstęp na targi jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji on-line, na stronie targów (co polecamy) lub na miejscu w czasie targów. Płatny jest natomiast parking.
China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa odbywająca się od 2011 roku. Od pierwszej edycji (ta jest już szósta) obejmowana patronatem naszego klubu. W tym roku w jej organizację włączyło się chińskie Ministerstwo Handlu. Wśród patronów honorowych znajdują się m.in. Ministerstwo Rozwoju, Polska Izba Handlu, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych czy Polski Komitet Narodowy Międzynarodowej Izby Handlowej.