administrator
8 listopada

XIII Targi eHandlu
patronat medialny magazynu przedsiębiorcy@eu

Coraz większa część handlu tradycyjnego przenosi się do internetu, a na naszych oczach trwa rewolucja. Zresztą i ten tradycyjny nie jest w takiej zupełnej opozycji do tego w internecie, możliwa jest tu i trzecia droga, pomiędzy. I coraz więcej firm nie rezygnujących z tego tradycyjnego handlu ja wybiera. Dziś rynek e-commerce w Polsce warty jest 35,5 mld zł. Ale według przewidywań ekspertów do 2020 jego wartość niemal się podwoi. Warto więc trzymać rękę na pulsie i nie pozostać w tyle. I to chyba wystarczy, aby zachęcić do odwiedzenia największego eventu tej branży w Polsce, XIII (już!) Targów eHandlu. 


kliknij i odbierz darmową wejściówkę

www.targiehandlu.pl

 

 

W tym roku olbrzymią halę EXPO XXI wypełnią stoiska blisko 140 wystawców, od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje interaktywne.

 

Targi eHandlu to także 24 prelekcje ekspertów branży e-commerce. Na trzech scenach odbędą się wykłady bogate w wartościową wiedzę, która pozwoli Ci lepiej odnaleźć się w prężnie rozwijającej się branży. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna tutaj.

 

Targi to okazja do poznania rozwiązań – podejdźmy do tego praktycznie – które pomogą zwiększyć sprzedaż. Przekonania się, jakie wymierne korzyści mogą przynieść.

 

Targi eHandlu to już ponad 6-letnia historia. Dwanaście poprzednich edycji pozwoliło nam stworzyć event oparty na potrzebach ludzi z branży e-commerce. Targi odbywają się w formulę “open space” - tradycyjne zabudowane boxy, zastąpiliśmy otwartymi stoiskami - tak, aby jak najbardziej ułatwić kontakt między wystawcą a zwiedzającym. Zapraszam także do strefy networkingu - wygodne pufy i leżaki oraz pyszna, świeżo mielona kawa z pewnością uprzyjemnią rozmowy biznesowe. Jest to także świetne miejsce, aby na chwilę odpocząć od ekomersowego zgiełku. Chciałbym podkreślić, że udział w imprezie jest całkowicie darmowy - wystarczy wejść na naszą stronę i pobrać bezpłatny bilet. - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu.

 

Swoją obecność na targach potwierdziły takie firmy jak DPD, IDEA07, ORBITVU, Przelewy24, Rajapack czy CallPage.

 

Jeszcze raz zatem napiszemy, warto tam być. Nie, nie warto, a trzeba. By świat nam nie odjechał. Na zdjęciu z poprzedniej edycji targów, które wybraliśmy tu jako ilustrację, widać stoisko Poczty Polskiej. I jest to chyba symboliczne.

 

 

Darmową wejściówkę można odebrać na stronie:

 

https://targiehandlu.pl

 

 


Magazyn przedsiębiorcy