Jak budować wiarygodność swojego e-sklepu ?
zaproszenie na bezpłatne seminarium
Temat powinien zainteresować wielu klubowiczów, bo w naszym klubowym gronie nie brak prowadzących sklepy internetowe. To bowiem coraz powszechniejszy sposób sprzedaży towarów, a nawet usług. Kolejne seminarium z cyklu „Europejskie Przedsiębiorstwo”. O jego poprowadzenie poprowadzono ekspertów z Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz działającego w ramach NASK Centrum Cyberbezpieczeństwa. Nazwa Europejskiego Centrum Konsumenckiego dobrze oddaje jego zadania, przy czym jest to tylko jedno z całej sieci takich centrów działających w całej Europie, powołanych do pomocy konsumentom, zajmują się one też działalnością edukacyjną (stąd ich udział w seminarium). Natomiast pełna nazwa NASK, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa może być tu mocno myląca i raczej historyczna, oprócz sprzedaży domen internetowych zajmują się oni dziś jako państwowy instytut badawczy właśnie bezpieczeństwem w sieci. Spojrzymy więc na te problemy jakby z drugiej strony, oczami tych, którzy odpowiadają za zapewnienie bezpieczeństwa klientów takich sklepów.
W części, którą poprowadzi ekspert z Europejskiego Centrum Konsumenckiego dowiemy się o ciążących na prowadzących takie sklepów i pozasądowych sposobach rozwiazywania sporów w branży e-commerce. Drugi ekspert opowie nam o oszustwach w sieci, zwróci uwagę, gdzie przebiega cienka niekiedy granica między reklama a oszustwem oraz zwróci uwagę na standardy bezpieczeństwa, bo nie tylko klienci, ale również prowadzący takie sklepy bywają ofiarami oszustw. Dawka teoretycznej i praktycznej wiedzy, która może nam się przydać. A na koniec będzie jeszcze czas na sesję pytań i odpowiedzi.
program seminarium (pobierz)
środa 28 listopada, godzina 10.00 – 12.45
Sienna Training Centre, ul. Sienna 73 róg Twardej
Udział w seminarium jest bezpłatny, zgłoszenia dokonuje się wypełniając formularz online na stronie wydarzenia.