patronat medialny klubu i przedsiębiorców@eu
Targi Franczyza Expo 2020, czy warto się na nie wybrać 7 marca na warszawski Stadion Narodowy? Dobry pomysł na biznes to warunek konieczny, choć oczywiście niewystarczający by się on powiódł, by posłużyć się terminologia, którą powinniście pamiętać z lekcji matematyki. Jeśli takiego pomysłu nie mamy, albo dostrzegamy, że ktoś ma już lepszy, to franczyza to rozwiązanie, po które być może warto sięgnąć. Bo franczyza to taki pomysł na biznes, który możemy ściągnąć i to całkiem legalnie, choć oczywiście nie za darmo. Skoro innym się powiodło to nam też powinno. No, niekoniecznie. Wybrać trzeba bardzo rozważnie.
Ograniczenia to nie tylko opłata franczyzowa, to różne dodatkowe warunki, bo nie powinniśmy „zepsuć” marki, co jest oczywiście słuszne, ale często kryją się za tym dodatkowe zyski tego, kto nam franczyzę oferuje. Wszystko to wymaga starannej kalkulacji, w tym rozeznania potrzeb rynku tam, gdzie zamierzamy biznes poprowadzić. Skorzystanie z zaproszenia na Targi Franczyza Expo 2020 pozwoli nam się lepiej w tej ofercie zorientować. W jeden dzień poznać będziemy mogli na Stadionie Narodowym setkę konceptów na franczyzowych, będzie więc z czego wybierać. Każdy będzie oczywiście starał się pokazać zalety swojego pomysłu, wprost lub pośrednio wskazując zarazem na słabości w propozycji konkurencji. Można będzie i to wprost te propozycje porównywać, wracać z kolejnymi pytaniami przychodzącymi nam do głowy pytaniami. Na ostateczna decyzję zdobędziemy się zapewne już po targach, ale możemy się podczas nich znacznie do niej przybliżyć. Wśród sieci franczyzowych swojha ofertę zaprezentują między innymi znany cyba wszystkim Carrefour Express, czy Bliknee, którego elektrycznych hulajnóg oraz skuterów trudno nie zauważyć na ulicach (a czasem i niestety trudno ominąć). Ofertę mają zresztą szerszą. A także Xtreme Fitness Gyms, Natur house, Mydlarnie u Franciszka, Drogerie Natura, Yasumi, Matplaneta, Minimelts, Liquider, Ezo Edukacja, dr Ziółko czy Royal Sushi. Nie wszystkie te nazwy musimy znać i nic w tym złego. Może to znaczyć, że w naszej okolicy jest na nie miejsce na rynku.
W Business Club pod trybunami Stadionu Narodowego (w praktyce to co się dzieje na stadionie jest ledwie dodatkiem do tego, co się dzieje pod) zorganizowana będzie nie tylko część wystawiennicza, ale i odbędzie się konferencja. Organizatorzy opierają się tu na doświadczeniach z pierwszej edycji targów, gdzie cieszyła się ona niezwykłym powodzeniem, a sala była wypełniona po brzegi. Stawiają więc na sprawdzony już pomysł! Wśród uczestników zapowiedziano Andrzeja Krawczyka z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, Piotra Muniaka z Naturhouse, Sylwię Gajek – Zielińską z Remax Polska, Łukasza Dojka z Xtreme Fitness Gyms, Monikę Ferreira wraz z Magdaleną Wieczorek oraz Ewą Krzemień z I’GS In Good Strategy. W networkingu pomoże nam Grzegorz Turniak i jeśli jesteśmy nieśmiali, powinniśmy mu się oddać w opiekę. Wyciągnie te wizytówki za nas i pomoże, by nasze trafiły tam, gdzie powinny. Skorzystać też będziemy mogli ze specjalnej targowej aplikacji.
Więcej informacji odnajdziecie na stronie Targów Franczyza Expo 2020, gdzie zamieszczono też szczegółowy program części konferencyjnej:
Dla wszystkich, którzy o skorzystaniu z franczyzy myślą, nasza rekomendacja, jeśli idzie o Targi Franczyza Expo 2020 brzmi tak i to nie tylko dlatego, że objęliśmy je naszym patronatem medialnym Po prostu warto!
Można już kupić bilety na Targi Franczyza Expo 2020, są one dostępne online tutaj. Uwaga, bilety w internetowej przedsprzedaży są tańsze niż w dniu targów!
Rafał Korzeniewski