XVIII edycja konkursu WIKTORIA
ostatni moment, aby zgłosić swój udział
Jeszcze tylko do 31 lipca swoje kandydatury mogą zgłaszać firmy, chcące dołączyć do grona laureatów konkursu, którego pełna nazwa brzmi WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców. Firm, które już się zakwalifikowały i stanęły w szranki jest ponad pół tysiąca. Do grona głównych partnerów organizowanego przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców konkursu obok Banku PKO S.A. dołączył BIG Info Monitor S.A.
W dotychczasowych edycjach konkursu udział wzięło ponad pięć i pół tysiąca firm, a sześćset został jego laureatami. Wśród nich między innymi: Drutex, SITA, Itaka, RMF FM, ERGO Hestia, Krajowa Izba Gospodarcza, Centrum Promocji, Adampol, J.W. Construction i Cerad. Oprócz statuetek WIKTORII podczas uroczystej gali, która odbędzie się 24 października w Warszawie wręczone zostaną także nagrody specjalne, SUPERWIKTORIE. A także Nagroda imienia Wokulskiego.
Firmy mogą zostać do udziału w konkursie nominowane przez organizatora, samorząd terytorialny, gospodarczy oraz ambasadorów marki. Ale mogą też zgłaszać się same, w tym przypadku organizator dokonuje weryfikacji w BIG InfoMonitor. Samo zgłoszsenie do konkursu jest bezpłatne, pierwszy krok jest zresztą bardzo prosty – wystarczy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy, który można pobrać tutaj.
- Nasza współpraca daje gwarancję rzetelnej i profesjonalnej oceny uczestników konkursu – mówi Waldemar Piórek, pomysłodawca konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców i prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców – Kryteria, według których wyłaniamy najlepsze firmy to przede wszystkim wywiązywanie się z podstawowych obowiązków wobec Państwa oraz kontrahentów i partnerów, równie ważne są dla nas działania na rzecz lokalnej społeczności i akcje charytatywne, czyli działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Październikowa gala - jak co roku - będzie świętem przedsiębiorczości, podczas której statuetki WIKTORII odbiorą najlepsze polskie firmy.
- Big InfoMonitor to firma, która stawia na propagowanie oraz wspieranie przedsięwzięć mogących przyczynić się do rozwoju przedsiębiorstw i polskiej gospodarki. Stąd też towarzyszy i patronuje konkursowi WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców, którego konwencja jest spójna z jej misją: rozpowszechnianiem zasad etyki i zasad fair play w biznesie oraz promowania dobrych przedsiębiorców – mówi Mariusz Hildebrand, wiceprezes BIG InfoMonitor S.A. – Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego, to dla BIG InfoMonitor jedna z najważniejszych wartości, którą chce przekazać i rozpowszechnić wśród polskich przedsiębiorców.
O nagrodę WIKTORII mogą zawalczyć zarówno wielkie korporacje, jak też średnie i małe przedsiębiorstwa, a nawet jednoosobowe firmy. Ważne, żeby mogły poszczycić się jakością swoich produktów, usług, a także działalnością na rzecz lokalnej społeczności, czy akcjami charytatywnymi. Pierwszy krok to, o ile nie zostaliśmy już zgłoszeni, samodzielne przesłanie formularza zgłoszeniowego. Drugi krok, na który mamy czas do 4 września, to przesłanie na adres organizatora zeszytu konkursowego.
Tegoroczną edycję konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców honorowym patronatem objęli: Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Klub Integracji Europejskiej oraz Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Wśród patronów medialnych konkursu jest zaś między innymi magazyn przedsiębiorcy@eu.
Więcej informacji o konkursie na stronie: www.nagrodawiktoria.pl.
patroni medialni konkursu