Biuro Finansowo-Księgowe LICZYK Sp. z o.o.
nowy członek klubu
Nasz nowy klubowicz, Biuro Finansowo-Księgowe Liczyk Sp. z o.o. prócz usług w tym zakresie, które świadczy w Warszawie (tu ma siedzibę) i online klientom w całej Polsce, służy też doradztwem podatkowym, może zorganizować dla nas wirtualne biuro oraz świadczy usługi w zakresie BHP (w tym prowadzenie obowiązkowych szkoleń). Jest także reprezentantem dwudziestu towarzystw ubezpieczeniowych…
Nasze usługi księgowe kierujemy do polskich przedsiębiorstw ze wszystkich branż. Chcemy pomagać naszym partnerom we wszelkich kwestiach związanych z finansami oraz przepisami prawnymi. Siedzibą naszego biura jest od samego początku Warszawa. Chętnie nawiążemy jednak współpracę z przedsiębiorstwami spoza stolicy, dzięki zastosowaniu księgowości online. Zależy nam, aby klienci postrzegali nasze biuro księgowe, jako rzetelnego i solidnego partnera w biznesie, dlatego stawiamy na doświadczonych oraz wykształconych pracowników. Dbamy o to, by zagwarantować najwyższą jakość obsługi bo wierzymy, że to zaowocuje w długoletnią i pełną satysfakcji współpracę.
Biuro księgowe Liczyk sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi księgowe, w skład których wchodzą kadry i płace, rozliczanie ZUS, składek emerytalnych i rentowych, rozliczanie funduszy unijnych, porady finansowe, doradztwo podatkowe, ubezpieczenia, usługi z zakresu BHP oraz prowadzenie wirtualnego biura..
Usługi z zakresu księgowości, które możemy Państwu zaoferować, to przede wszystkim:
- prowadzenie wszelkich form księgowości: księgi rachunkowe, podatkowa książka przychodów i rozchodów, ewidencja przychodów dla ryczałtu;
- dla płatnika VAT-u prowadzenie odpowiednich rejestrów tego podatku;
- w zależności od potrzeb sporządzanie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- na podstawie ksiąg i rejestrów wypełnianie wszelkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych, oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów;
- reprezentowanie naszego Klienta w w/w urzędach w zakresie świadczonych przez nas usług;
- udostępnianie na stronach internetowych raportów i wyników księgowości z gwarancją całkowitej poufności;
- sporządzanie również dodatkowych raportów i zestawień wg indywidualnych potrzeb naszych klientów;
- porady księgowo – podatkowe.
W zakresie kadr, płac i ZUS-u zajmiemy się, między innymi:
- wyliczaniem składek ZUS;
- sporządzaniem miesięcznych deklaracji;
- przygotowaniem i elektronicznym składaniem do ZUS dokumentów rejestrujących i wyrejestrowujących pracowników;
- wyliczeniem podatku dochodowego osób zatrudnionych i sporządzeniem deklaracji;
- rozliczeniem wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych;
- przygotowaniem dokumentów płatności z tytułu podatków i składek ZUS oraz przelewów z tytułu wynagrodzeń;
- prowadzeniem ewidencji wynagrodzeń pracowników,
- prowadzeniem teczek osobowych, kart urlopowych
Nasi doradcy podatkowi pomogą rozpocząć działalność gospodarczą, wybrać najkorzystniejszą formę opodatkowania, zoptymalizować koszty podatkowe i pracownicze. Przeprowadzą audyt podatkowy, a w przypadku kontroli będą Państwa reprezentować i bronić na każdym etapie postępowania, oraz, w razie potrzeby, zaskarżą decyzję organów skarbowych do Sądów Administracyjnych.
W naszej ofercie ubezpieczeniowej znajdziecie Państwo ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, firmowe, turystyczne, OC działalności gospodarczych, zawodowe, transportowe i inne ubezpieczenia niestandardowe, zawierane na indywidualnych warunkach. Reprezentujemy dwadzieścia towarzystw ubezpieczeniowych, z których najważniejsze to: PZU, UNIQA, GOTHAER, GENERALI, HDI, WARTA, COMPENSA, LIBERTY DIRECT, ERGO HESTIA, INTERRISK, TUW – POCZTOWE, PROAMA. Doradzimy najlepsze rozwiązanie.
Oferujemy również usługi z zakresu BHP :
obowiązkowe szkolenia z zakresu BHP dla pracowników;
organizację stanowisk i pomieszczeń pracy oraz wdrażanie założeń;
kontrolę stanu zakładu pracy, sporządzanie raportów oraz propozycję zmian; prowadzenie dokumentacji w przypadku chorób zawodowych oraz wypadków w pracy.
W ramach usługi „wirtualne biuro” udostępnimy Państwu adres do rejestracji firmy lub korespondencji, wraz z obsługa sekretarską. Przyjmujemy przychodzącą do Państwa korespondencję – tradycyjną i/lub wirtualną, telefony i inne informacje, a następnie, zgodnie z indywidualnymi ustaleniami, przekazujemy ją Państwu.