DBMS Sp. z o.o. – fabryka Big Data
nowy członek klubu
Firma DBMS jest właścicielem największej na polskim rynku wyszukiwarki baz danych. Zajmujemy się ich wnikliwą analizą oraz realizacją wielopoziomowych i wielokanałowych kampanii marketingowych. Jesteśmy grupą profesjonalistów, od wielu lat działających w branży reklamowo-marketingowej i związanych z obsługą baz danych. Dzięki doskonałym, autorskim narzędziom, wnosimy nową jakość w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, poprzez budowanie dedykowanych profili behawioralnych www.edbms.pl/profile, które mogą być wykorzystywane w kampaniach SMS, czy e-mail.
Rycina nr 1. Podsumowanie posiadanych przez DBMS zasobów.
Przetwarzamy około 20 mln interakcji miesięcznie, co umożliwia stałe podnoszenie skuteczności kampanii oraz integrowanie kanałów sprzedaży.
Wśród działań, które prowadzimy jest:
- analiza sytuacji i potrzeb naszych Klientów
- wzbogacanie i łączenie danych z naszych baz i baz naszych Klientów
- budowanie baz i dostarczanie do wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych
- realizacja wysyłek e-mail, SMS, VSMS oraz realizacja kampanii hybrydowych
- zarządzanie relacjami B2B i B2C
- automatyzacja procesów sprzedaży i komunikacji z klientami
Dzięki naszym działaniom, nasi klienci odnotowują zdecydowane wzrosty sprzedaży i skuteczności planowanych działań. Między innymi:
- znaczne wzrosty realizowanych zamówień w branży e-commerce
- zwiększenie ilości odbytych jazd próbnych z 3% do 7,5% w branży motoryzacyjnej
- skuteczność wzbogacania baz do ponad 30% dla branży windykacyjnej
- zwiększenie skuteczności umawianych badań z 5% do ok. 17% dla branży medycznej
Wszystkie prowadzone przez nas kampanie mają raportowanie pokazujące każdą perspektywę zachowań klientów, szczególnie, jeśli myślimy o prowadzeniu zintegrowanych kampanii w mediach.
Rycina nr 2. Przykładowy raport kampanii uwzględniający kanały dotarcia.
Pomagamy naszym klientom zrozumieć jak oddziałują w różnych kanałach i jakie działania mogą realizować, aby coraz skuteczniej realizować zamierzone cele.
Tworzymy też dedykowane rozwiązania branżowe jak aplikacja www.petbondcare.com, która została zadedykowana właścicielom psów.
W tym konkretnym projekcie użytkownik tworzy profil swój i swojego psa. Główne funkcjonalności opierają się na dokonywaniu check-inów w czterech panelach: aktywności fizycznej, nauki, zabawy, zdrowia. Użytkownik ma możliwość odnotowywania aktywności i dzielenia się ze znajomymi swoimi doświadczeniami. Do każdego postu może dodać krótki komentarz, zdjęcie, oznaczyć przyjaciół lub udostępnić wiadomość np. Facebook`u. Do dyspozycji ma mapy śledzące przebytą trasę, dystans oraz czas. W tym miejscu możliwe jest także informowanie znajomych o ucieczce psa lub niebezpieczeństwie. Aplikacja umożliwia planowanie przyszłych ważnych wydarzeń jak np. wizyty u weterynarza. Jako wisienkę na torcie przygotowaliśmy w aplikacji funkcjonalność „Miejsca”. Stworzyliśmy bazę ponad 15 000 miejsc przyjaznych psom. Użytkownicy mogą wyszukiwać i dodawać m.in. sklepy zoologiczne, schroniska, gabinety weterynaryjne czy restauracje.
Zapraszamy też do śledzenia naszego bloga www.edbms.pl/blog, w ramach którego staramy się inspirować klientów nowymi pomysłami wykorzystania danych do prowadzenia działań operacyjnych, które w konsekwencji prowadzą do obniżenia kosztów obsługi (np. jak na przykład eliminacja dystrybucji komunikacji papierowej) lub identyfikacja roamingu w kampaniach telemarketingowych.
Świat nowych możliwości, otworzą przed Państwem nasze autorskie narzędzia:
Zapraszamy do zapoznania się z naszą Prezentacją.
Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu.
Konrad Osys
Telefon: 533 021 386
E-mail: marketing@edbms.pl