administrator
5 maja

DBMS Sp. z o.o. – fabryka Big Data
nowy członek klubu 

Firma DBMS jest właścicielem największej na polskim rynku wyszukiwarki baz danych. Zajmujemy się ich wnikliwą analizą oraz realizacją wielopoziomowych i wielokanałowych kampanii marketingowych. Jesteśmy grupą profesjonalistów, od wielu lat działających w branży reklamowo-marketingowej i związanych z obsługą baz danych. Dzięki doskonałym, autorskim narzędziom, wnosimy nową jakość w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, poprzez budowanie dedykowanych profili behawioralnych www.edbms.pl/profile, które mogą być wykorzystywane w kampaniach SMS, czy e-mail. 


Rycina nr 1. Podsumowanie posiadanych przez DBMS zasobów.

Rycina nr 1. Podsumowanie posiadanych przez DBMS zasobów.

 

Przetwarzamy około 20 mln interakcji miesięcznie, co umożliwia stałe podnoszenie skuteczności kampanii oraz integrowanie kanałów sprzedaży.

 

Wśród działań, które prowadzimy jest:
- analiza sytuacji i potrzeb naszych Klientów
- wzbogacanie i łączenie danych z naszych baz i baz naszych Klientów
- budowanie baz i dostarczanie do wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych
- realizacja wysyłek e-mail, SMS, VSMS oraz realizacja kampanii hybrydowych
- zarządzanie relacjami B2B i B2C
- automatyzacja procesów sprzedaży i komunikacji z klientami

 

Dzięki naszym działaniom, nasi klienci odnotowują zdecydowane wzrosty sprzedaży i skuteczności planowanych działań. Między innymi:

- znaczne wzrosty realizowanych zamówień w branży e-commerce
- zwiększenie ilości odbytych jazd próbnych z 3% do 7,5% w branży motoryzacyjnej
- skuteczność wzbogacania baz do ponad 30% dla branży windykacyjnej
- zwiększenie skuteczności umawianych badań z 5% do ok. 17% dla branży medycznej

 

Wszystkie prowadzone przez nas kampanie mają raportowanie pokazujące każdą perspektywę zachowań klientów, szczególnie, jeśli myślimy o prowadzeniu zintegrowanych kampanii w mediach.


Rycina nr 2. Przykładowy raport kampanii uwzględniający kanały dotarcia.

Rycina nr 2. Przykładowy raport kampanii uwzględniający kanały dotarcia.  

 

Pomagamy naszym klientom zrozumieć jak oddziałują w różnych kanałach i jakie działania mogą realizować, aby coraz skuteczniej realizować zamierzone cele.

 

Tworzymy też dedykowane rozwiązania branżowe jak aplikacja www.petbondcare.com, która została zadedykowana właścicielom psów.  


www.petbondcare.com

 

W tym konkretnym projekcie użytkownik tworzy profil swój i swojego psa. Główne funkcjonalności opierają się na dokonywaniu check-inów w czterech panelach: aktywności fizycznej, nauki, zabawy, zdrowia. Użytkownik ma możliwość odnotowywania aktywności i dzielenia się ze znajomymi swoimi doświadczeniami. Do każdego postu może dodać krótki komentarz, zdjęcie, oznaczyć przyjaciół lub udostępnić wiadomość np. Facebook`u. Do dyspozycji ma mapy śledzące przebytą trasę, dystans oraz czas. W tym miejscu możliwe jest także informowanie znajomych o ucieczce psa lub niebezpieczeństwie. Aplikacja umożliwia planowanie przyszłych ważnych wydarzeń jak np. wizyty u weterynarza. Jako wisienkę na torcie przygotowaliśmy w aplikacji funkcjonalność „Miejsca”. Stworzyliśmy bazę ponad 15 000 miejsc przyjaznych psom. Użytkownicy mogą wyszukiwać i dodawać m.in. sklepy zoologiczne, schroniska, gabinety weterynaryjne czy restauracje.

 

Zapraszamy też do śledzenia naszego bloga www.edbms.pl/blog, w ramach którego staramy się inspirować klientów nowymi pomysłami wykorzystania danych do prowadzenia działań operacyjnych, które w konsekwencji prowadzą do obniżenia kosztów obsługi (np. jak na przykład eliminacja dystrybucji komunikacji papierowej) lub identyfikacja roamingu w kampaniach telemarketingowych.

 

 

Świat nowych możliwości, otworzą przed Państwem nasze autorskie narzędzia:


kliknij, by dowiedzieć się więcej 

kliknij, by dowiedzieć się więcej

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą Prezentacją.

 

 

Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu.

 

Konrad Osys

 

Konrad Osys, DBMS

Telefon: 533 021 386

E-mail: marketing@edbms.pl

 

 


Magazyn przedsiębiorcy