administrator
18 maja

MODO Domy Mody – miejsce dla Twojej marki
prezentacja nowego członka klubu 

MODO Domy Mody, centrum powstające przy ul. Łopuszańskiej 22, daje niezwykłą szansę nowym markom modowym. To unikalny koncept sprzedaży butikowej, dzięki któremu rodzime brandy projektantów i producentów mogą zaistnieć tuż obok światowych kolekcji. 


MODO Domy ModyMODO Domy Mody to unikalne butikowe centrum modowe powstające w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 22. Na 16 tys. mkw  na jednym poziomie znajdzie się ponad 350 butików. Czołowi polscy projektanci, znane światowe marki oraz rodzimi producenci i importerzy jakościowych brandów odzieży, obuwia i dodatków – to główni najemcy centrum. 90% powierzchni zajmą właśnie butiki modowe. Jak dotąd w niespełna rok od rozpoczęcia komercjalizacji wynajęto już ponad 80% powierzchni. Ten rekordowy wynik potwierdza atrakcyjność i innowacyjność konceptu, a jest wynikiem indywidualnego podejście do każdej firmy. Dogodne warunki umowy i czynszu, współpraca w organizacji eventów modowych, wspólny marketing i promocja skutecznie przyciągają projektantów i firmy odzieżowe.

 

MODO Domy Mody oferują to, czego nie mają tradycyjne galerie handlowe. Łączą bogatą ofertę i ogromny wybór, wykluczając wielkopowierzchniowe sieci i outlety. Otwarcie planowane jest na jesień 2015 r. 

 

MODO Domy Mody zaskoczy innowacyjnym i efektywnym podziałem powierzchni handlowej. Wyodrębniono trzy strefy, wynikające z potrzeb poszczególnych grup klientów. W strefach POP Fashion - mody popularnej, BRAND Fashion - strefy marek i ART Fashion - strefy designu i mody od projektantów znajdą się butiki różnych branż modowych. Strefy nie będą odcięte od siebie, lecz będą się przenikać i współistnieć, a jednak klient z łatwością je dostrzeże.

 

Prawdziwą innowacją projektu jest strefa ART Fashion, w której swoje kolekcje zaprezentują takie nazwiska polskiej mody jak Łukasz Jemioł, Teresa Rosati, Lagerfeld, Natasha Pavluchenko, Monica Nera, Ewa Ciepielewska, BezAle, Jacob, Liliana Pryma, Anna Cichosz, 301 Avenue i inni. MODO jest miejscem, gdzie umacnia się nowe marki, dlatego specjalnie dla młodych projektantów przeznaczyło butik o 350 mkw powierzchni – POP UP STORY. Tam rozpoczynający swoją karierę twórcy mody będą mogli zweryfikować swoje pomysły z potrzebami rynku. Znajdą się tam propozycje takich projektantów jak Pola Rudnicki, Aga Guz,  Gosia Strojek, Szpila Clothing, Edyta Pietrzyk, Olga Pokrywka, Mariusz Brzezińskie i inni. MODO proponuje im również wspólny marketing, udział w prestiżowych pokazach mody, możliwość organizowania indywidualnych spotkań z klientami.

 

Z kolei Brand Fashion skupi uwagę klientów butikami uznanych i lubianych marek takich jak  Henry Lloyd, Monnari Shoes&Bags, Michael Kors, Pierre Cardin, Bugatti, Betty Barcley, Pako Lorente, Versace, Braccelini.

 

W kategorii usług znajdą się: Biuro Podróży wakacje.pl, Nail Bar Express, Kolporter, apteka, fryzjer, pralnia, LP Elektronik, optyk, kantor.

 

Food court: Domowe smaki, Piccola Italia.

 

Inwestorem MODO Domy Mody jest Devin Investmens Sp. z o.o., podmiotem  finansującym Alior Bank S.A. Wartość inwestycji to 150 mln zł. Generalnym wykonawcą jest firma BUDNER SA. Projekt nowoczesnego centrum wykonała Pracownia APA Wojciechowski.

 

 

 

MODO w pigułce:

 

powierzchnia całkowita – 28 tys. m2

powierzchnia handlowa – 16 tys. m2

ok. 350 butików

ponad 1000 miejsc parkingowych

powierzchnie butików od 28 m2

wykończenie pod klucz

lokalizacja: Łopuszańska 22, Warszawa

 

Biuro najmu: + 48 22 100 48 00

                        + 48 22 868 08 92

                        + 48 726 10 10 10

                        najem@modo.dm

 

www.modo.dm

 

 

Magazyn przedsiębiorcy