Maroko warte Poznania
Targi Turystyczne Tour Salon
Wieczór poprzedzający Targi Turystyczne Tour Salon w Poznaniu należał do Maroko. W gronie dziennikarzy i właścicieli agencji turystycznych Dyrektor Moroccan National Tourist Office Khalid Mimi zaprezentował walory turystyczne swojego kraju.
Dziennikarze i Agenci zgromadzeni w restauracji na starym mieście dyskutowali o tym jak wygląda wizerunek Maroka wśród Polaków. Popijając wino z Meknes zapoznali się z prezentacją o osiągnięciach Moroccan National Tourist Office w Polsce i wymienili się między sobą wrażeniami ze swoich podróży. Agenci opowiadali o kwestiach, które poruszają klienci wybierając miejsce na urlop.
Wieczór uprzyjemnił gościom gorąco oklaskiwany występ zespołu Shalaban oraz dwóch tancerek, które dopełniły wcześniej pokazany obraz barwnego, wesołego i wartego poznania Maroko.
Robert Sienczewski
Platforma Produktów i Usług