administrator
21 kwietnia

The Challenger Sale, albo sprzedaż prowokacyjna
klub partnerem

Szkolenie, zorganizowane przez Platformę Produktów i Usług opisano w trzech krokach, z których najważniejszy jest ten trzeci: odwrócenie procesu sprzedaży, czyli niech klient zabiega o ciebie. Poprowadzą je Marcin Juchniewicz oraz Mateusz Mrozowski, autor książki „Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale”.


kliknij i dowiedz się więcej

   www.szkolenia.ppiu.pl

 

 

Interaktywne szkolenie ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb przez klienta. Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.

 

Szkolenie obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:

 

Krok 1 – członkostwo gloryfikuje. Stań się specjalistą w swojej branży.

Krok 2 – daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.

Krok 3 – odwrócenie procesu sprzedaży. Niech klient zabiega o Ciebie.

 

Szkolenie jest dedykowane dla tych, którzy pragną budować swoją sprzedaż i wyniki handlowe w oparciu o wartości będące sukcesem długotrwałym a nie jedynie sezonowym.

 

Celem warsztatów jest:

 

– stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „ personal branding” po przez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej dla każdego z uczestników indywidualnie;

– doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy, kanałów; jakimi zbiera informacje oraz wywierania wpływu na poprzez świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych.

 

Główne aspekty realizacji celu to:

 

– poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy;

– wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych.

– wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze.

 

Poznanie klienta i jego osobistych potrzeb poprzez:

 

– TEACHING – na czym polega sprzedaż prowokacyjna – wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem;

–TAILORING – Analiza konkretnych profili klientów – metaprogramy; dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta; przejęcie kontroli podczas rozmowy.

 

100% warsztat!


czwartek 21 kwietnia, godzina 9.00 – 16.00

JM Hotel, ul. Grzybowska 45 róg Żelaznej

gdzie to jest

 

Szczegóły, a także warunki uczestnictwa na stronie organizatora szkolenia.

 

Dowiedz się więcej : www.szkolenia.ppiu.pl.

 


Platforma Produktów i Usług  

 


Magazyn przedsiębiorcy