The Challenger Sale, albo sprzedaż prowokacyjna
klub partnerem
Szkolenie, zorganizowane przez Platformę Produktów i Usług opisano w trzech krokach, z których najważniejszy jest ten trzeci: odwrócenie procesu sprzedaży, czyli niech klient zabiega o ciebie. Poprowadzą je Marcin Juchniewicz oraz Mateusz Mrozowski, autor książki „Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale”.
Interaktywne szkolenie ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb przez klienta. Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.
Szkolenie obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
Krok 1 – członkostwo gloryfikuje. Stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – odwrócenie procesu sprzedaży. Niech klient zabiega o Ciebie.
Szkolenie jest dedykowane dla tych, którzy pragną budować swoją sprzedaż i wyniki handlowe w oparciu o wartości będące sukcesem długotrwałym a nie jedynie sezonowym.
Celem warsztatów jest:
– stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „ personal branding” po przez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej dla każdego z uczestników indywidualnie;
– doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy, kanałów; jakimi zbiera informacje oraz wywierania wpływu na poprzez świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych.
Główne aspekty realizacji celu to:
– poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy;
– wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych.
– wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze.
Poznanie klienta i jego osobistych potrzeb poprzez:
– TEACHING – na czym polega sprzedaż prowokacyjna – wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem;
–TAILORING – Analiza konkretnych profili klientów – metaprogramy; dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta; przejęcie kontroli podczas rozmowy.
100% warsztat!
czwartek 21 kwietnia, godzina 9.00 – 16.00
JM Hotel, ul. Grzybowska 45 róg Żelaznej
Szczegóły, a także warunki uczestnictwa na stronie organizatora szkolenia.
Dowiedz się więcej : www.szkolenia.ppiu.pl.