patronat medialny
Jak dzięki wykorzystaniu elektronicznemu obiegowi dokumentów usprawnić pracę naszego przedsiębiorstwa? O tym właśnie będzie ta konferencja, czyli o wyzwaniu przed którym stajemy praktyczne wszyscy, niezależnie od rodzaju prowadzonego przez nas biznesu. Bo nie tak łatwo zapanować nad obiegiem dokumentów w firmie, to, że są one w formie elektronicznej, sprawy jeszcze nie rozwiązuje. I nie tylko o tym, bo i na przykład o elektronicznych fakturach. Dlatego warto wziąć udział w tej, co warto dodać, bezpłatnej konferencji.
Być może nie dla wszystkich zrozumiały jest termin workflow, który pojawia się w temacie konferencji. Zmieniał on zresztą w czasie swoje znaczenie, według dziś chyba najpopularniejsze definicji zaproponowanej przez WorkFlow Management Coalition (to „Automatyzacja procesów biznesowych, w całości lub w części, podczas której dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do następnego, według odpowiednich procedur zarządczych”. Tytuł konferencji można więc też sformułować jako trendy w zarządzaniu w zakresie automatyzacji elektronicznego obiegu dokumentów.
W programie wydarzenia między innymi:
Podpis elektroniczny – kiedy oświadczenie woli wyposażone w formie elektronicznej wywołuje skutki prawne
Stefan Cieśla, Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla
ABC archiwum cyfrowego - jak zapanować nad dokumentami w firmie?
Dawid Żądłowski, Archiwista24
Projekty badawczo-rozwojowe jako sposób dofinansowania prac programistycznych z funduszy UE w latach 2014-2020
Jan Kordasiewicz, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego
Cieślak & Kordasiewicz
Faktury elektroniczne – jak je stosować w praktyce?
Maciej Godyń, Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy
Zasadzki i niespodzianki co Cię czeka w trakcie wdrożenia obiegu dokumentów?
Tomasz Borek, Webcon
więcej: www.workflowtrends.pl
środa 1 marca, godz. 9.30 – 14.25 (rejestracja od 8.30)
Golden Floor Plaza, XV piętro wieżowca Millennium Plaza
Warszawa Aleje Jerozolimskie 123a, gdzie to jest
Udział w konferencji jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają materiały konferencyjne i przerwy kawowe. Warunkiem udziału jest wypełnienie formularza rejestracyjnego. Uwaga, liczba miejsc ograniczona!
kontakt z organizatorem:
telefon 22 39 09 109 lub 531 806 841
website: http://pureconferences.pl