administrator

  Już za nami...

więcej


Kojarzeniu ofert zorganizowaliśmy tym razem online, zmuszeni do wyboru tej formy spotkania ze względu na obowiązujące podczas epidemii przepisy sanitarne. Wykorzystaliśmy popularną platformę ZOOM Cloud Meetings. Nie było czasu na dłuższe przygotowania – choć w przeddzień zrobiliśmy próbę generalną – ale udało się! W spotkaniu wzięło udział około 30 uczestników, znacznie więc mniej niż w czasie regularnych spotkań, ale jak podejrzewamy, duży wpływ miały tu obawy przed nową formą i koniecznością użycia Internetu w dotąd niepraktykowany sposób. W zależności od tego, jak długo będą trwały obostrzenia przepisów sanitarnych, może się zdarzyć, że będziemy musieli się jeszcze do tej formy uciekać, wykorzystując ją na przykład podczas najbliższej kawy z ekspertem. A być może w przyszłości, będziemy korzystali z obu tych form jednocześnie, aby w naszych spotkaniach mogli online uczestniczyć też Ci członkowie, którzy z różnych przyczyn nie będą mogli na nie dotrzeć osobiście.

 

Ze spotkania wykonaliśmy nagranie, które być może przekona tych, którzy nową formą byli onieśmieleni, by następnym razem też do nas dołączyli. To oczywiście – nawet przede wszystkim – okazja do poznania się i oferty naszych firm, co zawsze było celem takich spotkań. A dla tych, którzy byli, okazja, by podejrzeć, jak wypadli i przypomnieć sobie, jeśli coś zapomnieliśmy lub uszło naszej uwadze podczas wystąpień pozostałych uczestników.

 

kliknij i obejrzyj relację

 

 


Magazyn przedsiębiorcy