administrator

  patronat klubu

więcej


Jak prowadzić biznes, aby dawał przyjemność i poczucie satysfakcji? W jaki sposób wzmacniać wiarę we własnej możliwości? Jakie są tajniki budowania marki? Na te i inne pytania uzyskamy odpowiedzi podczas bezpłatnej dwudniowej konferencji „Become Lovebrand: Jak stworzyć markę, którą pokochają Twoi klienci”. Objęta naszym patronatem konferencja odbędzie się w dniach 15 i 16 czerwca w formule online.


Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorczych kobiet, prowadzących lub rozważających założenie własnej firmy, poszukujących inspiracji, rozwiązań oraz sposobu na osiągnięcie synergii między rozwojem zawodowym a osobistym.

 

Liczy się nie tylko strategia 

 

Celem konferencji jest szerzenie świadomości na temat prowadzenia biznesu w zgodzie ze sobą, ponieważ biznes to również pozytywna energia, która motywuje do dalszego działania i poprawia samopoczucie. Dzięki niej możliwe jest uniknięcie negatywnych emocji, stresu oraz zmęczenia. Odpowiednia strategia powinna korzystnie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorczyń, przynosić satysfakcję i wiarę we własne możliwości. Tatiana Pałucka nie tylko przybliży temat znaczenia energii w biznesie, ale również doda jej uczestniczkom, a Justyna Kopeć opowie o strategicznym przygotowaniu do prowadzenia firmy.

 

Inaczej o sprzedaży

 

Sprzedaż to serce biznesu. Tylko co, jeśli nie lubisz sprzedawać? Jak opanować tę sztukę i zmienić swoje nastawienie? Fryderyk Karzełek zainspiruje do tego uczestniczki. Katarzyna Mrzygłód udzieli odpowiedzi na pytania: kim jest klient idealny i co sprawia, że chcesz mu sprzedawać.

 

Niepowtarzalne historie lovebrandów

 

Podczas konferencji nie zabraknie przykładów lovebrandów. O tym, jak powstawały i co spowodowało, że zostały one pokochane, opowiedzą twórczynie niektórych z nich. Na wirtualnej scenie pojawi się między innymi Małgo Kotlonek, która będzie mówiła o GOSHICO, czyli o polskiej marce damskich torebek.

 

O tym jeszcze porozmawiamy:


  • Jak ubrać swoją markę? (Anna Dorot),
  • Zdjęcia warte niż tysiąc słów (Paulina Niemińska-Momot),
  • Pokaż się światu (Anna Oszajca),
  • Znajdź wyróżnik swojej marki (Gocha Szoka),
  • Twoje relacje z pieniądzem a prowadzenie biznesu (Celestyna Osiak).

 

Dla uczestniczek przygotowaliśmy aktywne przerywniki:


  • medytacja (Adam Tkaczyk),
  • warsztat jogi (Magdalena Pawłowska),
  • masaż twarzy (Liliana Dworecka),
  • mini warsztat taneczny (Agnieszka Penczonek).

 

Zapisy:


Aby wziąć udział w konferencji Become Lovebrand, należy wysłać zgłoszenie za pomocą formularza online zamieszczonego na stronie wydarzenia www.brandsugar.pl/konferencja.

 

Zapraszamy! 

 

Red. Sandra Sawicka

 

 


Magazyn przedsiębiorcy