patronat klubu
Jak prowadzić biznes, aby dawał przyjemność i poczucie satysfakcji? W jaki sposób wzmacniać wiarę we własnej możliwości? Jakie są tajniki budowania marki? Na te i inne pytania uzyskamy odpowiedzi podczas bezpłatnej dwudniowej konferencji „Become Lovebrand: Jak stworzyć markę, którą pokochają Twoi klienci”. Objęta naszym patronatem konferencja odbędzie się w dniach 15 i 16 czerwca w formule online.
Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorczych kobiet, prowadzących lub rozważających założenie własnej firmy, poszukujących inspiracji, rozwiązań oraz sposobu na osiągnięcie synergii między rozwojem zawodowym a osobistym.
Liczy się nie tylko strategia
Celem konferencji jest szerzenie świadomości na temat prowadzenia biznesu w zgodzie ze sobą, ponieważ biznes to również pozytywna energia, która motywuje do dalszego działania i poprawia samopoczucie. Dzięki niej możliwe jest uniknięcie negatywnych emocji, stresu oraz zmęczenia. Odpowiednia strategia powinna korzystnie wpływać na funkcjonowanie przedsiębiorczyń, przynosić satysfakcję i wiarę we własne możliwości. Tatiana Pałucka nie tylko przybliży temat znaczenia energii w biznesie, ale również doda jej uczestniczkom, a Justyna Kopeć opowie o strategicznym przygotowaniu do prowadzenia firmy.
Inaczej o sprzedaży
Sprzedaż to serce biznesu. Tylko co, jeśli nie lubisz sprzedawać? Jak opanować tę sztukę i zmienić swoje nastawienie? Fryderyk Karzełek zainspiruje do tego uczestniczki. Katarzyna Mrzygłód udzieli odpowiedzi na pytania: kim jest klient idealny i co sprawia, że chcesz mu sprzedawać.
Niepowtarzalne historie lovebrandów
Podczas konferencji nie zabraknie przykładów lovebrandów. O tym, jak powstawały i co spowodowało, że zostały one pokochane, opowiedzą twórczynie niektórych z nich. Na wirtualnej scenie pojawi się między innymi Małgo Kotlonek, która będzie mówiła o GOSHICO, czyli o polskiej marce damskich torebek.
O tym jeszcze porozmawiamy:
- Jak ubrać swoją markę? (Anna Dorot),
- Zdjęcia warte niż tysiąc słów (Paulina Niemińska-Momot),
- Pokaż się światu (Anna Oszajca),
- Znajdź wyróżnik swojej marki (Gocha Szoka),
- Twoje relacje z pieniądzem a prowadzenie biznesu (Celestyna Osiak).
Dla uczestniczek przygotowaliśmy aktywne przerywniki:
- medytacja (Adam Tkaczyk),
- warsztat jogi (Magdalena Pawłowska),
- masaż twarzy (Liliana Dworecka),
- mini warsztat taneczny (Agnieszka Penczonek).
Zapisy:
Aby wziąć udział w konferencji Become Lovebrand, należy wysłać zgłoszenie za pomocą formularza online zamieszczonego na stronie wydarzenia www.brandsugar.pl/konferencja.
Zapraszamy!
Red. Sandra Sawicka