patronat medialny klubu
Wszyscy, którzy myślą o własnym biznesie, powinni odwiedzić Targi Franczyza Expo. Własne innowacyjne pomysły są oczywiście godne pochwały, ale warto rozważyć te już sprawdzone. Na tym właśnie polega franczyza. Aż 150 wystawców chcących ten pomysł na biznes zaprezentować i przekonać do franczyzy. Z drugiej strony dwa tysiące tych, którzy o tym myślą, bo tylu zwiedzających targi spodziewają się organizatorzy. To już trzecia edycja tych targów. Do tego Franczyza Expo to nie tylko strefa wystawiennicza, to także część konferencyjna, też warta uwagi. A także zorganizowany networking. Co oznacza, że powinniśmy wziąć ze sobą na Stadion Narodowy sporo wizytówek. Jeśli idzie o szczegóły tego, co nas na Stadionie czeka, oddajmy głos organizatorom.
Strefa wystawiennicza na PGE Narodowym to przestrzeń, gdzie franczyzodawcy zaprezentują sprawdzone modele biznesowe. Własny punkt gastronomiczny, siłownia, przedszkole językowe, lodziarnia, salon beauty, biuro nieruchomości czy lokalny serwis z ogłoszeniami. Tu każdy znajdzie biznes dla siebie. To okazja do bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami i właścicielami wybranej franczyzy oraz dokładnego poznania modelu biznesowego.
Oprócz strefy wystawców czeka na nas bogaty program konferencji. Podczas tegorocznych targów wystąpią: Andrzej Krawczyk - Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych; Marek Meksuła oraz Jerzy Pawelec – Kancelaria Franczyzy, Łukasz Dojka - Xtreme Fitness Gyms oraz Tomasz Schmidt – WS Lux oraz Salon Konopny by Tomasz Schmidt.
Nie zabraknie również moderowanego networkingu biznesowego. Całe wydarzenie będzie wspierane aplikacją targową tak, aby nawiązanie relacji było jeszcze prostsze.
Swoje oferty zaprezentują czołowe na rynku polskim firmy, które bardzo aktywnie poszukują przyszłych franczyzobiorców. Odwiedzający będą mieli szanse poznać m.in. pomysły na franczyzę bez wkładu własnego, pomysły na biznes w domu oraz dowiedzieć się, dlaczego warto postawić na znaną markę i sprawdzony pomysł.
Jak piszą organizatorzy:
Każdy czas jest dobry, by zrobić krok naprzód, jeśli stawia się go na stabilnym i pewnym gruncie. Wieloletnie doświadczenie podpowiada, że ten, kto stoi w miejscu się cofa, a strach przed decyzją jest najgorszym doradcą. 4 września na Narodowym skrzyżują się drogi tych, którzy do zaoferowania mają biznesowy koncept z osobami, które chcą go wprowadzić w życie. Nie będzie ludzi z przypadku.
I warto im zaufać!
Więcej informacji, w tym lista wystawców i szczegółowa agenda konferencji na stronie targów Franczyza Expo: