administrator

współpraca merytoryczna

więcej


EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie” to pierwsza w tym roku konferencja organizowana przez GigaCon. Temat powinien zainteresować, bo ta forma obiegu informacji stała się na naszych oczach już w praktyce podstawową, wciąż mamy tu jednak wiele do udoskonalenia. Podczas konferencji przedstawiciele wiodących firm zaprezentują służące temu rozwiązania, narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wiedzą i doświadczeniem pozwalającą usprawnić elektroniczny obieg informacji podzielą się też zaproszeni eksperci. Nie tylko ze względu na wciąż panująca pandemię, ale ze względu na temat konferencji nie powinno dziwić, że odbędzie się ona online.

 

Wśród tematów pojawią się:

 

dokumenty w chmurze

rozwiązania mobilne

workflow – zarządzanie procesami biznesowymi

bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów

digitalizacja

masowe wydruki

automatyzacja obsługi faktur

portale korporacyjne inter/intra/extranet

systemy OCR/OMR

PKI – dokument elektroniczny

narzędzia backoffice

JPK – Jednolity Plik Kontrolny

praca grupowa

bezpieczeństwo obiegu dokumentami

podpis elektroniczny

 

Konferencja skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców z wielu branży, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań umożliwiających elektroniczny obieg informacji oraz osób chcących te narzędzia i procesy wprowadzić lub usprawnić.

 

czwartek 20 stycznia godz. 10.00 – 15.40

online

 

więcej: www.gigacon.org/elektroniczny-obieg-informacji-w-firmie

 

Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny, wystarczy dokonanie rejestracji online. Zarejestrowani uczestnicy będą te mieli dostęp do materiałów pokonferencyjnych.

 


Magazyn przedsiębiorcy