współpraca merytoryczna
„EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie” to pierwsza w tym roku konferencja organizowana przez GigaCon. Temat powinien zainteresować, bo ta forma obiegu informacji stała się na naszych oczach już w praktyce podstawową, wciąż mamy tu jednak wiele do udoskonalenia. Podczas konferencji przedstawiciele wiodących firm zaprezentują służące temu rozwiązania, narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wiedzą i doświadczeniem pozwalającą usprawnić elektroniczny obieg informacji podzielą się też zaproszeni eksperci. Nie tylko ze względu na wciąż panująca pandemię, ale ze względu na temat konferencji nie powinno dziwić, że odbędzie się ona online.
Wśród tematów pojawią się:
dokumenty w chmurze
rozwiązania mobilne
workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
digitalizacja
masowe wydruki
automatyzacja obsługi faktur
portale korporacyjne inter/intra/extranet
systemy OCR/OMR
PKI – dokument elektroniczny
narzędzia backoffice
JPK – Jednolity Plik Kontrolny
praca grupowa
bezpieczeństwo obiegu dokumentami
podpis elektroniczny
Konferencja skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców z wielu branży, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań umożliwiających elektroniczny obieg informacji oraz osób chcących te narzędzia i procesy wprowadzić lub usprawnić.
czwartek 20 stycznia godz. 10.00 – 15.40
online
więcej: www.gigacon.org/elektroniczny-obieg-informacji-w-firmie
Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny, wystarczy dokonanie rejestracji online. Zarejestrowani uczestnicy będą te mieli dostęp do materiałów pokonferencyjnych.