patronat medialny
Już 24 lutego odbędzie się on-line konferencja poświęcona biuru bez papierów, bo ta futurystyczna wizja na naszych oczach już się spełnia. To, że odbędzie się online jest wymuszone przez pandemię ale w rzeczywistości jest również elementem tego procesu. Mowa będzie o tym konsekwentnie doprowadzić ten proces do końca i wykorzystać do usprawnienia obiegu informacji w firmie i dla usprawnienia jej działania w ogóle. Udział w konferencji jest bezpłatny.
Podczas zimowej edycji tego cyklicznego wydarzenia, które już po raz kolejny obejmujemy naszym patronatem medialnym, podjęta zostanie próba odpowiedzi na pytanie jaki wpływ mają systemy elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Mowa będzie między innymi o tym:
Jak przygotować organizację do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów?
Po co właściwie Twojej firmie workflow?
Co zrobić, aby architektura systemu workflow i polityka zarządzania informacją stały się czynnikiem sukcesu wdrożenia?
Co powinieneś wiedzieć o elektronizacji dokumentów z perspektywy ochrony danych osobowych?
Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń oraz dyskusji z ekspertami branżowymi. Szczegółowy program jest już zamieszczony na stronie konferencji.
Udział w konferencji jest bezpłatny, jedynym warunkiem jest dokonanie rejestracji online.
Uwaga, ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.