administrator

  patronat medialny

więcej


25-26 października odbędzie się biznesowe święto pod znakiem “mobile”. Organizowana od 2012 roku, cykliczna konferencja wraca w nowej odsłonie, tym razem z “for Experts” w nazwie. Wydarzenie będzie miało zarówno formę stacjonarną, jak i będzie transmitowane online. Nie przegap dwóch dni merytorycznych prelekcji - podzielonych na sześć tematycznych ścieżek. Nie zwlekaj i sprawdź stronę www.2022.mobiletrends.pl - Dołącz do społeczności MTC!


Już w październiku tego roku Warszawa stanie się stolicą polskiego mobile. Największa, polska konferencja poświęcona mobilnym technologiom wraca na jesieni do miasta stołecznego. Szykuje się garść praktycznej wiedzy z branży, o nowych technologiach, czy trendach w marketingu, zarządzaniu projektami, UX czy też wpływie technologii na społeczeństwo. Mobile Trends Conference cieszy się uznaniem wśród działaczy mobilnych obszarów biznesu, ale najnowsza edycja będzie wyjątkowa!


Rynek potrzebuje kompetencji!


Pod koniec października uczestnicy będą mogli wziąć udział w sześciu wyselekcjonowanych ścieżkach tematycznych, które mają obfitować w merytorykę, inspirację i trendy! No właśnie, trendy, trendy, wszędzie trendy!  Wszyscy próbujemy złapać je w locie, przy jednoczesnej próbie zarządzania swoim czasem, karierą czy sukcesem swojej firmy. Nawet największym ekspertom w branży coraz łatwiej jest się niestety w tym wszystkim pogubić.


Co czeka Cię na MT4E, czyli dlaczego Mobile Trends przyciąga tak zacne grono?


Konferencja powstała jako unikalna kompozycja przyciągająca dziesiątki specjalistów z obszaru mobile, IT i nowych technologii. Co w tym roku wchodzi w jej skład?


- Sześć ścieżek tematycznych poświęconych konkretnym zagadnieniom z segmentu mobile, jak na przykład: UX, Banking, Commerce, Marketing, Project Management czy ścieżka inspiracji biznesowych. Tak wyselekcjonowane obszary tematyczne z pewnością przypadną Ci do gustu!


- Możliwość zanurzenia się w najnowszych i najważniejszych trendach oraz prognozy na przyszłość, dzięki którym zyskasz przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniających się branżach.


- Charyzmatyczni prelegenci, którzy dzięki swojej wieloletniej praktyce są w stanie wesprzeć Cię swoim merytorycznym ramieniem wiedzy w podążaniu za coraz większym zyskiem dla Twojej firmy!


- Networking w całej swojej okazałości, dzięki środowisku specjalistów z całego kraju. Także, jeśli poszukujesz partnera biznesowego, nowych kontaktów lub osób do współpracy, to wystarczy, że porozmawiasz z kimś obok. Ilość przerw kawowych z pewnością da Ci szansę na zakręcenie się w towarzystwie.


Konferencja przygotowana jest przede wszystkim z myślą o Tobie! Dzięki temu organizatorzy mają pewność, że podczas Mobile Trends for Experts znajdziesz to czego szukasz, niezależnie od tego, czy jesteś managerem, kierownikiem działu, marketerem, specjalistą do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerem, grafikiem, biznesmenem, właścicielem firmy czy freelancerem, który chce rozwijać skrzydła i poszerzać horyzonty.


Mobile ma coraz więcej do powiedzenia?


Program wciąż się rozrasta! W tym roku będzie dostępne, aż sześć ścieżek tematycznych takich jak:


●        #mobilebanking 

●        #mobilecommerce 

●        #mobilemarketing 

●        #mobilemanagement 

●        #mobileinspirations 

●        #mobileUXDesign 


Zapowiada się ciekawie. Możemy już zobaczyć bardzo charyzmatycznych prelegentów!


W #mobilemanagement zobaczymy:


●         Sylwia Zabielska (sylwiazabielska.pl) - "Dlaczego oni nie rozumieją?!" - o zmianie zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne

●         Dawid Świątkiewicz (Pan Zaprojektowany) - Czemu nikt się nie śmieje z żartów opowiadanych na Teams?

●         Karolina Latos (FreshMail / Agile Nuts) - Różne oblicza zwinności - czy Agile to gwarancja sukcesu?

●         Agnieszka Gawron-Gudowska (Grand Parade) - Który produkt jest lepszy: ten, który ma więcej aktualizacji?

●         Beata Mosór (Project: People) - Jak nasze dążenia do bycia SUPERHUMANS niszczą nasze relacje? Czy różnorodność i inkluzywność są rozwiązaniem?

●         Marcin Radecki (Dataverse-pro) - Jak budować organizacje typu data-driven tj. organizacje, w których dane są punktem wyjścia w procesach decyzyjnych.

●         Aleksandra Tokarewicz (Helping Hand) - Rewolucja trwa… czy twoja firma jest jej świadoma? Jak nowe technologie wspierają zdrowie psychiczne pracowników.


Na scenie #mobileinspirations wystąpią:


●         Artur Kurasiński (kurasinski.com) - Wycisnąć ile się da - jak gry mobilne zmieniają rozrywkę w kasyno i przyzwyczajenia klientów

●         Paweł Cudzich (iteo), Agnieszka Wojtaszek (InPost) - Jak zbudować aplikację o własnej tożsamości w oparciu o znany brand - case study aplikacji InPost Fresh

●         Krzysztof Wojewodzic (Escola), Paweł Sołtys (Radio 357) - Jak zbudować i rozwijać radio i aplikację mobilną za 15 milionów. Case study Radio 357

●         Kamil Brzeziński (Google) - Google Cloud App - jak ją rozwijamy

●         Ilona Leoniewska (Escola) - Czego nie robić przy rozwoju produktu mobile? Case study

●         Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) - Jak wpaść na pomysł?

●         Adam Weber (pomelody) - Jak budować i monetyzować własny produkt mobilny.


Na ścieżce #mobilemarketing nie zabraknie:


●         Krzysztof Marzec (DevaGroup) - Google Analytics 4 - co musisz wiedzieć?

●         Mike Korba (user.com) - Jak wykorzystać dane o użytkownikach w automatycznej komunikacji push. Przykłady służące aktywizacji użytkowników

●         Antonina Grzelak (Pan Paragon) - Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego.

●         Sylwia Kaska (YOC), Nikodem Sarna (YOC) - Jak przeprowadzić kampanię w mobile i sprawdzić jej skuteczność?

●         Weronika Gładych (adrino), Artur Grochowski (adrino) - Złoty środek w mobile nie istnieje!

●         Mateusz Buczkowski (Green Parrot) - Mamy prze-AI-bane: jak marketerzy mogą wygrać z AI?

●         Anna Prończuk-Omiotek (AnnaPRO) - TikTok, Reels i Stories - wszystko o wideoreklamie na mobile

●         Norbert Mazur (aBooster), Michał Budzyński (Xaxis (GroupM)) - Zrobiliśmy aplikację… Jak teraz na niej zarobić?

●         Artur Jabłoński (digitalk) - Temat wkrótce


W #mobileUXdesign pokażą się:


●         Filip Iwański (goodylabs), Jonasz Gajewski (4F) - Unified Experience na przykładzie marki Outhorn

●         Aleksandra Sroka (Miquido) - Badania UX można pominąć. Ale czy warto?

●         Mateusz Kosma (Edisonda) - Gra o miliony. Jak zaprojektować aplikację loteryjną?

●         Mateusz Cygan - AI dla zwykłych ludzi - projektowanie życiowych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję

●         Tomasz Żmuda (Nocowanie.pl / GrupaWP) - Design Scrum, czyli jak budować i skalować zespół projektowo w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego

●         Marta Stec (Miquido) - UI/UX Sounds – projektowanie ciszy i dźwięku w aplikacji

●         Daria Bazydło-Egier (Fundacja Widzialni), Przemysław Marcinkowski (Fundacja Widzialni) - Dostępność cyfrowa w aplikacjach mobilnych


Ścieżka #mobilebanking będzie obfitować w wystąpienia:


●         Bartosz Bilicki (SmartVerum) - NFT dla private bankingu

●         Kamil Grzejek (Escola) - Analiza biznesowo-systemowa a zbieranie wymagań w projektach finansowych

●         Łukasz Kosman (Leancode), Mateusz Wojtczak (Leancode), Katarzyna Tomczyk - Czykier (Credit Agricole) - Czy technologia może dawać przewagę konkurencyjną? Wnioski płynące z budowy prawdopodobnie jednej z największych aplikacji we Flutterze dla bankowości detalicznej Credit Agricole.

●         Marcin Łaziński (mBank) - Jakie wartości przynosi budowanie cyfrowego/mobilnego banku ? – na podstawie case study mBanku

●         Tomasz Wiertelak (Oktawave), Zbigniew Rzepka (Novelpay) - Co Kubernetes, kontenery i chmura mają wspólnego z akceptacją kart? Droga do pełnej mobilności - ewolucja terminali płatniczych.

●         Artur Józefowski (SGB-Bank), Patrycja Leszek-Królikowska i Zbigniew Glinka (Ailleron) - Najlepsze doświadczenia w aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firmowych – jak rozwijamy SGB Mobile!

●      Paweł Haltof i Andrzej Szewczyk (Efigence) - Bankowanie w trudnych czasach. Jak pandemia, wojna i inflacja zmieniły bankowość mobilną?


Na #mobilecommerce z kolei zobaczymy jeszcze:


●      Kamila Gębik (kammedia.pl) - Trendy i techniki zwiększające sprzedaż w m-commerce na podstawie branży fashion & beauty

●         Michał Szmigielski (AtomStore) - I need a PWA. You need a PWA. Everybody needs a PWA? Kiedy zmigrować swój e-commerce na PWA?

●         Miłosz Wójcik (Center.ai / Appchance) - Rosnący efekt ROPO w retailu

●         Krzysztof Murzyn (Marketplaceme) - Rola mobile w strategii exportowej na marketplace

●         Piotr Kałwa (IdoSell) - Daj mi 10 minut, a przekonam cię dlaczego warto zainwestować w m-commerce

●      Piotr Sędzik i Jan Kamiński (Applover)  - Healthtech commerce - trendy w branży na przykładach konkretnych wdrożeń

●         Michał Dunin (WebTalk) - Czym jest A-Commerce i dlaczego zrewolucjonizuje znany nam marketing?


Zainwestuj w specjalistów, ale nie zapominaj o generalistach!


Taki ogrom informacji może przyprawiać Cię o ból głowy, ale spróbuj zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami i strategiami, a klienci chętniej zaprzyjaźnią się z Tobą! Rzecz tyczy się także stanowisk oraz pracowników, którzy kształcąc się w wyspecjalizowanych dziedzinach, z łatwością zmierzą się z wyzwaniami dzisiejszego biznesu. Nie można jednak znać się na wszystkim, ale generaliści pokazują, że ogarniają mimo wszystko. Zatem postaw na ekspertów, specjalistów i generalistów w swoim zespole. Znajdziesz ich na Mobile Trends!


Spotkajmy się wszyscy w Warszawie (albo online, jeśli wolisz!)


Więcej informacji na: https://2022.mobiletrends.pl/


Mobile Trends for Experts: 25-26 października

Miejsce: Warsaw Plaza Hotel, Łączyny 5, 02-820 Warszawa

Kup bilet na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja, a z kodem, który prześlemy w newsletterze masz rabat 15% na dowolnie wybrany przez Ciebie pakiet!


Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, więc jeśli chcesz uzyskać 10 pkt za uczestnictwo to nie zwlekaj!


Do zobaczenia, 25 i 26 października w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie!

 

 


Magazyn przedsiębiorcy