patronat medialny
Trwa 34 już edycja Konkursu „Teraz Polska” do udziału w którym gorąco jako jego partner medialny zachęcaliśmy. Stawką w konkursie jest prawo do posługiwania się powszechnie rozpoznawalnym godłem „Teraz Polska” w postaci stylizowanej polskiej flagi. Symbolem jakości i innowacyjności. Tak oceniają to klienci i inne firmy, były przeprowadzone potwierdzające to badania i dlatego ta nagroda jest tak cenna. Znaczenie ma oczywiście też to, że konkurs organizowany jest ponad trzydzieści lat. Według badań przeprowadzonych w zeszłym roku przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku godło „Teraz Polska” rozpoznaje 87% respondentów, a 70% uznaje je jako symbol nowoczesności, jakości i krajowego pochodzenia. Nagroda przyznawana jest w trzech kategoriach, za produkt, usługę i innowacje.
To nie jedyna korzyść ze zdobycia tej nagrody, laureaci mają też prawo do promocji wydawanego przez organizującą konkurs fundację magazynu „Teraz Polska” oraz członkostwa w zrzeszającym laureatów klubie „Teraz Polska”. Najważniejsze jest jednak prawo do oznaczania swych usług godłem „Teraz Polska” i wykorzystywania go w materiałach reklamowych. Laureaci otrzymują na rok z możliwością jego przedłużenia, ale nie jest to automatyczne.
Zgłoszone w tej edycji wnioski są teraz poddawane ocenie komisji ekspertów, spośród których wyboru nominowanych do nagrody dokona potem ich kolegium. Już samo uzyskanie nominacji jest prestiżowe, lista nominowanych jest zamieszczana na stronie fundacji, ale najważniejsze jest oczywiście to, kto zostanie laureatem i o tym zadecyduje kapituła konkursu pracująca od wielu lat pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera, w przeszłości między innymi ministra nauki i wieloletniego prezesa Polskiej Akademii Nauk. O tym, kto otrzyma prawo do posługiwania się godłem „Teraz Polska” i odbierze statuetkę z nim dowiemy się oficjalnie podczas gali 3 czerwca w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jak dotąd zdobyło go przeszło 750 firm!
filmowa relacja z zeszłorocznej gali
Aby koszty uczestnictwa w konkursie nie były przeszkodą dla mniejszych firm są one dla nich zdecydowania obniżone. Uzależnione są one w przypadku produktów i innowacji od wielkości zatrudnienia, a w przypadku usług od przychodu firmy. Bardzo ważnym warunkiem, ale z pewnością nie zaporowym, jest ten, by były one co najmniej od pół roku obecne na rynku. Firma je zgłaszająca musi też od co najmniej roku prowadzić działalność. Co ciekawe, nie wymaga się prowadzenia działalności na terenie Polski, jesteśmy częścią Unii Europejskiej i ten warunek odnosi się do całej Unii. Szczegółowe kryteria oceny w poszczególnych kategoriach zainteresowani znajdą w regulaminie konkursu, piszemy o najbardziej podstawowych warunkach, by zachęcić do udział€ w przyszłorocznej edycji. A za tych, którzy zdecydowali się za nasza zachętą wziąć w nim udział, trzymamy kciuki!
Szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na stronie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: www.terazposlka.pl